Sunday 9 November 2014

Welcome back!

Assalamualaikum w.b.t

Yeahh. Actually , dah lama dah start cuti sem ni. Tapi baru sekarang ada masa untuk bagi komitmen sambung untuk create story. Hai hai kepada readers baru. Hey hey kepada readers setia. Rindu.

Nak cakap lah kan , 5 bulan aku tinggalkan cerita separuh jalan haritu , i am totally blank! Tak tahu nak mula dari mana, dah tak tahu nak sambung macam mana dan paling teruk sekali , "Ini cerita pasal apa erk??" , hhahaha.

So, tadi aku luangkan masa sekejap , baca balik story lama untuk dapatkan balik ilham create situasi baru. Terima kasih kepada semua readers yang sentiasa bagi support. Actually, bukan tak nak ikut suggestion yang korang bagi tu. Suruh hantar ke sana ke sini. Tapi, percayalah, karya aku ni hanyalah untuk suka-suka, dan aku rasa format (gaya penceritaan) pun tak betul lagi. Jalan cerita pun lemah lagi sebab aku tak mahir lagi nak bina konflik bagai.

Well, secara keseluruhannya, genre karya aku ni hanya bersifat ringan-ringan snek ringan a.k.a cliche gitu.... Kepada yang suka, terima kasih sangat-sangat. Teruskan bagi support , saya NIA , sangat-sangat menghargainya.

p/s: Keep supporting ya.

3 comments:

Anizz Annisa said...

hyeee nia... lamenye xnampak.. anis pon dh lupe jalan cerita dye..kena bace balik.. hihi.. xsabar nak tau ending dye ape..huhu

Dalila Samsudin said...

hai ^^ woah awak dpt habiskan byk cerita xO kita punya cerita tergantung je ahahaha blank punya pasal

Anonymous said...

cliche? taklah. walupon citer awak nampak macam biase tapi saye rase storyline awak unik. keep it up.
saye tunggu citer awak